! کی جے ہو (Spartacus) اسپارٹکس ●

SPRTACUS.jpg

کی جے ہو۔ Spartacus اسپارٹکس 

۔۔۔

پرویز مشرف کو پھانسی کا فیصلہ ایک آئینی ضرورت تھی۔ مگر بعد از مرگ پرویز مشرف کو سڑک پر گھسیٹنا اور چوک پر لٹکانے والا اعلی عدلیہ کا حالیہ فیصلہ پاکستانی معاشرہ کی قبائیلی اور طالبانی سوچ کو کھل کر ننگا کر رہا ہے۔

آج کا تفصیلی طالبانی فیصلہ ببانگ دہل یہ ثابت کرتا ہے کہ طالبان جاہل اور اجڈ نہیں، نہ وہ غاروں اور پہاڑوں میں رہتے ہیں، نہ ہی وہ کلاشنکوف اور بم کا استعمال کرتے ہیں اور نہ ہی داعش کی طرح گلا کاٹتے ہیں۔ وہ تو کالے کوٹ بھی پہنتے ہیں، اس پر ٹائی لگاتے ہیں، سر کو عدل والی ٹوپی سے ڈھانکتے ہیں، ترازو پکڑ کر اندھے بھی بن جاتے ہیں۔ ہمارے معاشرہ کے اعلی عہدوں پر براجمان بھی رہتے ہیں۔ ہمارے درمیان رہ کر اپنی اونچی کرسی پر بیٹھ کر اپنے نیچ فیصلوں سے وار بھی کرتے ہیں۔ جتھوں کی شکل میں شفا خانے تاراج کرتے ہیں۔ مریضوں کو ہلاک اور املاک کو نقصان بھی پہنچاتے ہیں۔

اس قوم کی خمیر میں قدیم معاشرہ کی تاتاری امنگ اور ہلاکو خان والی فکر و نظر بخوبی دیکھی جاسکتی ہے جب ہزاروں سال قبل فیصلہ سڑکوں پر گھسیٹ کر، اور نیزوں اور درختوں پر سر ٹانگنے پر منتج ہوتا تھا۔ اور سینکروں سال بعد آج کا عدالتی فیصلہ اسی قدیم معاشرہ کی جدید شکل ہے۔

اکیسویں صدی میں ملک پاکستان کی اعلی عدالت کیطرف سے دیا جانے والا فیصلہ یہ ثابت کرنے کیلیئے کافی ہے کہ ہمارا معاشرہ ابھی بھی 70 قبل مسیح کے رومن ایرینا کی طرح انتہا پسندانہ ہے جب قتل و غارت گری کو عزت و افتخار سمجھا جاتا  تھا۔ ہم سب، من حیث القوم اس رومن ایرینا کے گرد کھڑے، گلیڈی ایٹر کی طرف سے کیئے جانے والے ہر وار، ہر قتل عام پر تالیاں پیٹ رہے ہیں۔ اگر ہمیں رہنا اسی قدیم معاشرہ میں ہے تو کیوں نہ ہم سب ملکر آج کے گلیڈی ایٹر کیلئے نعرہ “انویکٹا” بلند کریں۔

اسپارٹکس کی جے ہو۔

۔۔۔

جاوید اختر ○ 

Published by

akhterjawaid

Freelancer and blogger

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s